Tyler Perry's Boo! A Madea Halloween

audience Reviews

, 52% Audience Score
  • Rating: 4 out of 5 stars
    Don’t listen to these white people in these reviews go watch the movie it’s funny
  • Rating: 5 out of 5 stars
    I had no high expectations for this movie but by Jove was it sooooo funny. It’s strength is making the supernatural natural then dealing with it in a human way audiences watching horror films wish the characters would do
  • Rating: 0.5 out of 5 stars
    Reminds me of Drake and Josh but without substance
  • Rating: 2 out of 5 stars
    Brian pede a Madea que fique na sua casa para cuidar da sua filha adolescente, enquanto ele viaja a trabalho. Porém, Tiffany tem outros planos: ir a uma festa de Halloween em uma fraternidade. Para isso, ela aproveita que é Halloween e inventa uma história que há um espírito assombrando a sua casa para meter medo em Madea e suas amigas. Madea representa uma parte da população negra feminina que teve que trabalhar muito para poder sustentar a sua família e garantir um futuro melhor e, agora com mais idade, não possui filtro nenhum, falando as maiores barbaridades, ao mesmo tempo que é uma espécie de bastião da sua comunidade. O problema dessa personagem é que o humor que ela faz é muito regionalizado, muito nichado. A personagem não se importa em ser politicamente incorreta. Aliado a isso, temos o roteiro infantil e bobo de Perry e um elenco jovem muito ruim que não passam emoção nenhuma, em uma interpretação de teatro escolar. Mas continua a fazer sucesso nos Estados Unidos, principalmente porque fala direto a um público que não se vê nas telas de cinema.
  • Rating: 0.5 out of 5 stars
    i want to marry madea
  • Rating: 5 out of 5 stars
    (Mistletoe Virus I'm saying I love this movie!) Madea + Halloween = Epic Win!!!
  • Rating: 3.5 out of 5 stars
    I thought it was entertaining. Just take it for what it is.
  • Rating: 5 out of 5 stars
    One of my favorite movies!!!!
  • Rating: 3 out of 5 stars
    Classic Madea for a new holiday
  • Rating: 0.5 out of 5 stars
    If jokes about child abuse and sexual assault amuse you... This has to be the most poorly acted, aggressively stupid, horribly unfunny, crude, crass, puerile, obnoxious insult to all but the lowest common denominator Perry is pandering to. 'Boo!' can't even be described as so bad it's good. As a comedy and horror homage it is an unmitigated disaster and the only punchline to be found is in an audience which thinks this is a good way to spend time and money.